παρακαλώ περιμένετε...

 

Έχετε Απορίες;

Η ενότητα συχνών ερωτήσεων (FAQ) αποτελεί μέρος του ιστότοπού μας, όπου μπορούμε να απαντήσουμε σε κοινές και συνηθισμένες ανησυχίες ή ερωτήσεις που δημιουργούνται από εσάς.
https://energy-plus.gr/wp-content/uploads/2019/04/img-blog-12-1280x1280.jpg
Με ποιά κριτήρια πρέπει να επιλέξω πάροχο;

Στην Energy+ έχουμε αποκλειστική συνεργασία με τους περισσότερους παρόχους ενέργειας. Σε συνεργασία με τον σύμβουλο σου, αφού μελετήσουμε τους λογαριασμούς σου, θα καταλήξουμε στις καταλληλότερες ενεργειακές λύσεις και σε προηγμένες προτάσεις με βάση τις ανάγκες σου.

Τι έγγραφα χρειάζεται να έχω για να κάνω αλλαγή παρόχου στο σπίτι μου;

Στην Energy+ έχουμε αποκλειστική συνεργασία με τους περισσότερους παρόχους ενέργειας. Σε συνεργασία με τον σύμβουλο σου, αφού μελετήσουμε τους λογαριασμούς σου, θα καταλήξουμε στις καταλληλότερες ενεργειακές λύσεις και σε προηγμένες προτάσεις με βάση τις ανάγκες σου.

Τι έγγραφα χρειάζεται να έχω για να κάνω αλλαγή παρόχου ως ελεύθερος επαγγελματίας στην επιχείρηση μου;

Σε περίπτωση που έχεις αποφασίσει να μεταβείς σε κάποιον άλλο πάροχο ρεύματος ή αερίου θα χρειαστεί να μας προσκομίσεις:

1) μια φωτογραφία και των δυο όψεων της ταυτότητας του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης

2) όλες τις σελίδες από τον πιο πρόσφατο λογαριασμό της επιχείρησης η ευδιάκριτη φωτογραφία αυτού

3) την απόδειξη πληρωμής αυτού, εάν έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης

4) μια πρόσφατη φωτογραφία του μετρητή (ρεύματος) και

5) την έναρξη εργασιών, εκτυπωμένη από το taxis net ή από το ΓΕΜΗ.

Τι έγγραφα χρειάζεται να έχω για να κάνω αλλαγή παρόχου ως εταιρεία;

Σε περίπτωση που έχεις αποφασίσει να μεταβείς σε κάποιον άλλο πάροχο ρεύματος ή αερίου θα χρειαστεί να μας προσκομίσεις:

1) μια φωτογραφία και των δυο όψεων της ταυτότητας του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης

2) όλες τις σελίδες από τον πιο πρόσφατο λογαριασμό της επιχείρησης ή ευδιάκριτη φωτογραφία αυτού

3) την απόδειξη πληρωμής αυτού, εάν έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης

4) μια πρόσφατη φωτογραφία του μετρητή (ρεύματος) και

5) την έναρξη εργασιών, εκτυπωμένη από το taxis net ή από το ΓΕΜΗ και

6) το καταστατικό συμφωνητικό της εταιρείας.

Μόλις νοίκιασα ένα σπίτι και δεν έχω λογαριασμό, τι έγγραφα πρέπει να προσκομίσω για να κάνω αλλαγή χρήστη στο ρεύμα;

Σε αυτήν την περίπτωση θα χρειαστεί να προσκομίσεις μια φωτογραφία των δυο όψεων της ταυτότητας σου και όλες τις σελίδες από το μισθωτήριο, εκτυπωμένο από το taxis net, με πρόσφατη ημερομηνία αποδοχής του.

Μόλις νοίκιασα ένα σπίτι και δεν έχω λογαριασμό, τι έγγραφα πρέπει να προσκομίσω για να κάνω αλλαγή χρήστη στο φυσικό αέριο;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή χρήσης στο αέριο σας θα χρειαστεί να προσκομίσετε μια φωτογραφία των δυο όψεων της ταυτότητας σας και την σύμβαση ΕΔΑ.

Επιβαρύνομαι με κάποιο κόστος για τις υπηρεσίες που παρέχετε;

Η εξυπηρέτηση σου γίνεται εντελώς δωρεάν από εμάς και δε θα χρειαστεί να καταβάλεις κανένα ποσό για την ολοκλήρωση των συμβάσεων σου.

Σε πόσο καιρό θα φανεί ενεργό το ρεύμα ή το αέριο μου;

Ο εκτιμώμενος χρόνος ενεργοποίησης της παροχής εξαρτάται, αφενός, από την ανταπόκριση των ίδιων των παροχών και, αφετέρου, από τον ΔΕΔΔΗΕ, αν πρόκειται για ρεύμα και, αντίστοιχα, από την ΕΔΑ, αν πρόκειται για αέριο. Σε κάθε περίπτωση εάν πραγματευόμαστε μια απλή αλλαγή παρόχου εκτιμάτε ότι το χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί θα είναι σαφώς μικρότερο από μια επανεργοποίηση ή μια αλλαγή χρήστη.

Σε πόσο καιρό θα γίνει ενεργή η σύμβαση κινητής τηλεφωνίας;

Ο εκτιμώμενος χρόνος ενεργοποίησης του νέου αριθμού ορίζεται στις πέντε εργάσιμες μέρες, ενώ, όσον αφορά τις φορητότητες, το διάστημα είναι το ίδιο. Αυτό που πρέπει να κάνεις μόλις χαθεί το σήμα στον προηγούμενο πάροχο είναι να απενεργοποιήσεις την συσκευή, να αφαιρέσεις την παλιά κάρτα sim, να τοποθετήσεις την καινούργια και να ενεργοποιήσεις, εκ νέου, την συσκευή σου.

Μπορώ να μην έχω εγγύηση, πάγιο ή να αποκτήσω κάποια άλλα οφέλη με την σύναψη ενός νέου ενεργειακού συμβολαίου;

Η ενεργοποίηση της πάγιας εντολής είναι ένας βέβαιος τρόπος με τον οποίο ο πελάτης έχει πρόσβαση στην μηδενική εγγύηση για τον λογαριασμό του. Ο κάθε πάροχος, ανάλογα με την εκάστοτε χρονική περίοδο που διανύουμε και τα διαθέσιμα εμπορικά προγράμματα που διαθέτει, γνωστοποιεί και τις αντίστοιχες πρόσφορες. Επισκέψου σήμερα τα γραφεία μας ή επικοινώνησε μαζί μας για να μάθεις περισσότερα για τα τελευταία offers και deals στον τομέα της ενέργειας.

Από το πρόβλημά σας
Σε βιώσιμη λύση

BHMA 1Φωτογραφία

Φωτογραφίζετε τον λογαριασμό σας.

ΒΗΜΑ 2Αποστολή

Μας αποστέλλετε μαζί με το λογαριασμό, την ταυτότητα σας και την τελευταία ένδειξη του μετρητή σας.

ΒΗΜΑ 3Συμβόλαιο

Λαμβάνετε το Συμβόλαιο με τον νέο πάροχο.
Σύμβουλος παροχής Ενέργειας και ΤηλεπικοινωνιώνENERGY+
ΚατάστημαΠού θα μας βρείτε
https://energy-plus.gr/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
Ακολουθήστε μαςEnergy+ Social links
Μείνετε ενήμεροι για τις τελευταίες πληροφορίες από εμάς μέσω των κοινωνικών μας καναλιών.

Μετάβαση στο περιεχόμενο